ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ...

ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ...
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ " ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ"...

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020

Το 3ο Summer Camp  Στο Θεατρικό Εργαστήρι "Δημιουργικότητα" ξεκινάει και φέτος από την Δευτέρα έως και το Σάββατο με Δημιουργία, Φαντασία και Πολύ Παιχνίδι...


 Ελέυθερο Παιχνίδι Δημιουργίας Φαντασίας,Εικαστικά,Κουκλοθέατρο,Θεατρικό Παιχνίδι,Μουσικοκινητικά κ.π.λ...

  • "Οι ώρες λειτουργίας είναι από τις 8:00 εώς τις 17:30:..






Για περισσότερες πλήροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 28920-22319 και 6975203028...

Σας περιμένουμε...

Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΟΙΞΗ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΕΣ...

Συνεχίζουμε το θέμα Άνοιξη και με ένα ακόμα έντομο, την πασχαλίτσα ή λαμπρίτσα ή κοκκινέλη όπως και είναι η επίσημη ονομασία της.
Η πασχαλίτσα είναι ένα κολεόπτερο έντομο που γεννά πολλά αυγά.
Από τα αυγά βγαίνουν οι προνύμφες, οι οποίες μαζί με τα τέλεια έντομα τρέφονται με τις μελίγκρες, που ως γνωστόν είναι επιζήμιες για την γεωργία.
Η ιστορία της κατσούφας Πασχαλίτσας του αγαπημένου πια Eric Carle, μας βοήθησε να έρθουμε πιο κοντά σε αυτό το μαυροκόκκινο συμπαθητικό έντομο και να ψάξουμε μερικές παραπάνω πληροφορίες.
Είδαμε φωτογραφίες στο internet αλλά και αναζητήσαμε στον κήπο μας πασχαλίτσες, ώστε να τις παρατηρήσουμε και από κοντά.

Στην συνέχεια κάναμε μερικές ακόμα δραστηριότητες με πασχαλίτσες.

Κατασκευή Πασχαλίτσα

Δεν γινόταν μετά το λουλούδι και την πεταλούδα, να μην φτιάξουμε και μία πασχαλίτσα από ρολό.
Ο Νικόλας έβαψε το ρολό με μαύρη ακρυλική μπογιά και πάνω στα φτερά (που είχα κόψει εγώ προηγουμένως) με μαύρο μαρκαδόρο έκανε τις κουκκίδες της.
Περάσαμε μαύρο σύρμα πίπας  για τις κεραίες και τέλος κολλήσαμε τα μάτια και τα φτερά.
Έτοιμη και η πασχαλίτσα…

Κυριακή 22 Μαρτίου 2020

"ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ" ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΕ ...ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ...

Θεατρικό Εργαστήρι " Δημιουργικότητα"...


 ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ :Σελίδες δημιουργικής απασχόλησης!


Σήμερα …και αύριο ακούμε παραμύθια!

Επιμέλεια : Ελένη Μπετεινάκη


Σε μια προσπάθεια να γεμίσουμε το χρόνο μας δημιουργικά αφού ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ δημιουργήσαμε αυτή τη σελίδα με προτάσεις που πιστεύουμε πως δίνουμε αρκετά μηνύματα και  ψυχαγωγία σε παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού σχολείου :




Η βιβλιοθήκη της μάγισσας Σουμουτού: 23 Παραμύθια από σπουδαίους συγγραφείς!

Εδώ Λιλιπούπολη :Όλες οι εκπομπές : https://www.youtube.com/watch?v=t1OPBz3nXd8




Ο Ραφτάκος των λέξεων του Αντώνη Παπαθεοδούλου https://soundcloud.com/metaichmio/raftakos_ton_lexeon_ixo_paramithia

Το κοκαλάκι της νυχτερίδας, Αντώνης Παπαθεοδούλου, Ελίζα Βαβούρη, εκδ.Παπαδόπουλος: https://youtu.be/sMBMgzimo_


Οι Καλοί και οι Κακοί Πειρατέςhttps://www.youtube.com/watch?v=ynBXVx-rl8U

Η Πριγκίπισσα και το αλάτι : https://youtu.be/rPatPPB6v4c

Η μάγισσα Χρωματούσα της Ελένης Μπετεινάκη, εκδ.Ελληνοεκδοτική: https://youtu.be/17bRUu0Jvkk

Ο λυποπόταμος της Λίνας Μουσιώνη, εκδ.Ελληνοεκδοτική: https://www.youtube.com/watch?v=g5kl30XhVOI&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2MWnp5qyUaLuDLczcLCUSDu2PEx7dDeTlOFyINgUftqNsFcl9nK07MxYM

Ο Πριονόδοντος η Χοροπηδηχτούλα και τα επτά κατσικάκια  του Διονύση Βαλεριάνου, εκδ.Ελληνοεκδοτική : https://youtu.be/weXezWfpUGQ

Οι περιπέτειες της Βούλας στο μικρό κόκκινο βιβλίο της Σταυρούλας Παγώνα εκδ. Ελληνοεκδοτική: https://youtu.be/C7VsmrSuOGg

Ο Βασιλιάς Φωνακλάς της Τζένης Κουτσοδημητροπούλου, εκδ. Ελληνοεκδοτικήhttps://youtu.be/BSC13qyB0Qo

Φον ο Φοβερός της Γιώτας Αλεξάνδρου,εκδ Ελληνοεκδοτικήhttps://youtu.be/G3Kstuzaq30

ΔΩΡΕΑΝ ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη Παραμυθιών για παιδιά με προβλήματα όρασης : https://amimoni.gr/eimaste-perifanoi/paramithi-xoris-oria/






Το σπίτι με τις γάτες της Ξένιας Καλογεροπούλου, εκδ. Μάρτης : https://www.youtube.com/watch?v=UGOlD4ePfRE 

Το μαγικό πινέλο της Ξένιας Καλογεροπούλου, εκδ Μάρτης : https://youtu.be/XDSrNNh2B6U




Άκου μια ιστορία : Ντενεκεδούπολη της Ευγενίας Φακίνου Αφήγηση/Επιμέλεια: Χρύσα Κατσαντώνη:  https://youtu.be/-pjZs_mpWFA

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019

ΑΓΧΟΣ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΥ...

Το άγχος αποχωρισμού  αναφέρεται στο άγχος που βιώνουν τα παιδιά όταν καλούνται να αποχωριστούν σημαντικά άτομα της ζωής τους, συνήθως τη μητέρα τους. 
Στα παιδιά προσχολικής ηλικίας το άγχος αποχωρισμού εμφανίζεται συνηθώς όταν ξεκινούν τη σχολική τους πορεία στον παιδικό σταθμό ή το νηπιαγωγείο, όπου θα αποχωριστούν τα οικεία τους πρόσωπα και θα έρθουν αντιμέτωπα τόσο με ένα νέο περιβάλλον όσο και με νέα άτομα. 
Το άγχος αποχωρισμού είναι πιο έντονο όταν νήπια δεν έχουν συνηθίσει να αποχωρίζονται τα οικεία τους πρόσωπα και να περνούν χρόνο με άλλα άτομα εκτός από τους γονείς τους.
Το άγχος αποχωρισμού  αποτελεί φυσιολογικό φαινόμενο της αναπτυξιακής πορείας των παιδιών ηλικίας εφτά περίπου μηνών έως και έξι ετών. Τα παιδιά φοβούνται μήπως συμβεί κάτι κακό στο άτομο που το φροντίζει, όταν τα αποχωρίζεται. 
Τόσο άγχοςαποχωρισμού έχει άμεση σύνδεση με το συναισθηματικό δεσμό / προσκόλληση που αναπτύσσει το παιδί κατά βάση με τη μητέρα του.
Το άγχος είναι ένα φυσιολογικό συναίσθημα, το οποίο είναι απαραίτητο για την επιβίωση, την εξέλιξη και αποτελεί κίνητρο για την αντιμετώπιση καταστάσεων κινδύνου αλλά επίτευξης διάφορων στόχων, όπου το άγχος σε τέτοιες περιπτώσεις θεωρείται εποικοδομητικό. 
 Αν και το άγχος αποχωρισμού είναι φυσιολογικό στα παιδιά που πάνε πρώτη φορά σχολείο παρόλα αυτά όμως μπορεί να ξεπεράσει τα όρια του φυσιολογικού και να καταστεί ως μία μορφή διαταραχής.
Η δυσκολία αποχωρισμού είναι ακόμη πιο αισθητή και έντονη όταν γίνεται λόγος για ενήλικες, οι οποίοι και οι ίδιοι κατά την παιδική τους ηλικία είχαν βιώσει άγχος αποχωρισμού αλλά δεν κατάφεραν να το αντιμετωπίσουν.
 Οι εν λόγω ενήλικες συνεχίζουν να  ανησυχούν και στη μετέπειτα ζωή τους για τα οικεία τους πρόσωπα σε υπερβολικό βαθμό και δυσκολεύονται να τα αποχωριστούν. 
Γίνεται λόγος, λοιπόν, για υπερπροστατευτικούς γονείς, οι οποίοι θεωρούν ότι τα παιδιά τους είναι ευάλωτα, αδύναμα να λειτουργήσουν ανεξάρτητα και προβάλλουν τις δικές τους ανησυχίες και φοβίες πάνω σε αυτά.
Παρακάτω παρατίθενται ορισμένοι τρόποι με τους οποίους ο αποχωρισμούς του παιδιού από τη μητέρα κατά τη σχολική του φοίτηση στο νηπιαγωγείο μπορεί να πραγματοποιηθεί αποφεύγοντας τις ανεπιθύμητες συμπεριφορές και αποτελώντας μία εύκολη διαδικασία και για τους δύο.
  • Σε πρώτη φάση το νήπιο πρέπει να ενημερωθεί από τα πρόσωπα με τα οποία έχει έντονο συναισθηματικό δεσμό για τη νέα του σχολική ζωή και για το τι είναι το σχολείο.

  • Επίσης για να αποφευχθούν οι διάφορες αγχώδεις συμπεριφορές θα μπορούσατε να επισκεφθείτε με το παιδί το σχολικό περιβάλλον αλλά να γνωρίστε και τη νηπιαγωγό του, ώστε το παιδί να χτίσει μία σχέση εμπιστοσύνης μαζί της αλλά και εσείς να νιώσετε ασφαλής τη μέρα που θα αποχωριστείτε το παιδί σας.

  •  Τόσο η μητέρα όσο και το νήπιο θα ήταν επιβοηθητικό να ασκηθούν σε μικρούς αποχωρισμούς (π.χ. η μητέρα πηγαίνει στο φούρνο), όπου και θα πρέπει να ενημερώνει το παιδί για την απουσία της και να το αποχαιρετά εξηγώντας τους λόγους αποχώρησής της. 

  • Με αυτόν τον τρόπο το παιδί θα αρχίσει να νιώθει ασφαλές και κατά την απουσία του ατόμου που το φροντίζει αλλά και η μητέρα θα ξεκινήσει να εμπιστεύεται τη φροντίδα του παιδιού της σε άλλα άτομα εκτός από την ίδια.

  • Σημαντικό είναι προκειμένου να αποφευχθεί το άγχος του αποχωρισμού και να επιτευχθεί η ομαλή μετάβαση του παιδιού στο νέο του σχολικό περιβάλλον να έχει μαζί του ένα «μεταβατικό» αντικείμενο, δηλαδή ένα οικείο του παιχνίδι, ώστε να λειτουργήσει κατά κάποιο τρόπο ως υποκατάστατο της μητέρας.

  • Επιπρόσθετα, οι γονείς επηρεάζουν άμεσα τα παιδιά τους, οπότε είναι σημαντικό να εκφράζονται θετικά για το σχολείο και να ανακαλούν θετικές και ευχάριστες αναμνήσεις σε αυτά.


  • Τέλος, όταν έρθει η πρώτη μέρα του παιδιού στο σχολικό περιβάλλον είναι πιθανό το παιδί να αρχίσει να κλαίει, να φωνάζει και να μην αποχωρίζεται τη μητέρα του. Σε αυτή την περίπτωση η μητέρα πρέπει να είναι ψύχραιμη, να μην εμποδίσει το παιδί να εκφράσει τα συναισθήματά του και στη συνέχεια να το ηρεμήσει και να το χαιρετήσει με αποφασιστικότητα τονίζοντάς του ότι θα επιστρέψει την ώρα που θα σχολάσει. Η διαδικασία του αποχωρισμού οφείλει να υλοποιηθεί σε μικρό χρονικό διάστημα και η μητέρα πρέπει να είναι έτοιμη για τυχόν ανεπιθύμητες συμπεριφορές.


Της Μαρίας Κώστα Ζώτου