ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ...

ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ...
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ " ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ"...

Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017

ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ...


   Κόψαμε μικρά χαρτάκια και φτιάξαμε με την τεχνική του ψηφιδωτού
   Φρούτα του φθινοπώρου τα οποία βάλαμε σε μία μεγάλη φρουτιέρα την οποία σχεδιάσαμε και χρωματίσαμε...

                         Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε και παίξαμε με την πλαστελίνη ...
    


Επίσης η Δημιουργικότητα  ξεκινάει το Μεταβρεφικό &Βρεφικό Τμήμα:
Απο την Δευτέρα 16 Οκτωμβρίου και καθημερινά έως και Παρασκευή απο τις 12:30 έως 20:00
Και Σάββατο απο τις 10:00 έως 16:00...
Το τμήμα αυτό προσφέρει μια ξεχωριστή φροντίδα-φύλαξη, διαθέτει εξοπλισμό για χαρούμενη ενασχόληση των βρεφών.
Κύριο μέλημα μας σε αυτή την ηλικία είναι τόσο η ομαλή προσαρμογή του παιδιού στην ομάδα ,όσο και η προσωπική φροντίδα και καθαριότητα .
Όσον αφορά τις δραστηριότητες στο βρεφικό τμήμα έχει να κάνει με απλές κινητικές ασκήσεις, τραγουδάκια, παραμύθια, μιμητικά παιχνίδια κ.α. 






Τηλέφωνο Επικοινωνίας:28920 22319
Κινητό: 6975203028 και 6934247104

Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ...


    
   
    
    
   
Αύριο Τετάρτη 17:00- 18:00 Μουσικοκινητική

Επίσης η Δημιουργικότητα  ξεκινάει το Μεταβρεφικό &Βρεφικό Τμήμα:
Απο την Δευτέρα 16 Οκτωμβρίου και καθημερινά έως και Παρασκευή απο τις 12:30 έως 20:00
Και Σάββατο απο τις 10:00 έως 16:00...
Το τμήμα αυτό προσφέρει μια ξεχωριστή φροντίδα-φύλαξη, διαθέτει εξοπλισμό για χαρούμενη ενασχόληση των βρεφών.
Κύριο μέλημα μας σε αυτή την ηλικία είναι τόσο η ομαλή προσαρμογή του παιδιού στην ομάδα ,όσο και η προσωπική φροντίδα και καθαριότητα .
Όσον αφορά τις δραστηριότητες στο βρεφικό τμήμα έχει να κάνει με απλές κινητικές ασκήσεις, τραγουδάκια, παραμύθια, μιμητικά παιχνίδια κ.α. 






Τηλέφωνο Επικοινωνίας:28920 22319
Κινητό: 6975203028 και 6934247104

Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ...

Αυτές είναι οι Δημιουργίες μας που έγιναν το Σάββατο απο τους μικρούς μας καλλιτέχνες το θέμα μας είναι το φθινόπωρο ,έτσι χωρίς να χάσουμε χρόνο φτιάξαμε τα φύλλα του φθινοπώρου ...

Στη συνέχεια και αφού τελειώσαμε είπαμε να διαβάσουμε και ένα-δύο Παραμυθάκια ...

    Κάποια παιδιά όμως Συνέχισαν να Δημιουργούν:
    

   Και εδώ οι υπέροχες Δημιουργίες μας...
    

ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ...

Τα τελευταία χρόνια το θεατρικό παιχνίδι έχει αρχίσει να κατακτά όλο και περισσότερο χώρο στον τομέα της εκπαίδευσης.

Με βασικό όπλο και εφόδιο τη μέθοδο του Λάκη Κουρετζή έχει καταφέρει να δρα ως ένα μέσο ψυχαγωγίας, μάθησης αλλά και εκπαίδευσης σε διάφορους τομείς της ζωής.
Η θεωρία του θεατρικού παιχνιδιού, ωστόσο, παραμένει άγνωστη για το ευρύ κοινό. Η δια του θεάτρου παίδευσις καθώς και η διαδικασία της εμψύχωσης δεν είναι ένα απλό παιχνίδι ρόλων. Πολλοί είναι εκείνοι που μιλούν για ένα θεατρικό παιχνίδι αποτελούμενο από ζωγραφική, εκμάθηση συναισθημάτων και εκπαίδευση σε κοινωνικές δεξιότητες. Ένα παιχνίδι, δηλαδή, που στοχεύει στο λογιστικό κομμάτι του ατόμου ενώνοντας διάφορες διαδραστικές ή βιωματικές δραστηριότητες.
Το θεατρικό παιχνίδι όμως δεν είναι αυτό. Η παιδαγωγική θεάτρου αναφέρεται σε μία συνεχή και δυναμική διαδικασία όπου ο στόχος διαμορφώνεται από την ομάδα. Η ανάγκη του ενός αποτελεί την ανάγκη της ομάδας και το αντίστροφο. Σε καμία περίπτωση ένα παζλ παιχνιδιών δεν αποτελούν το τόσο πολυφορεμένο θεατρικό παιχνίδι που τυγχάνει να ακούμε συχνά. Οι διαφορές ανάμεσα στη μέθοδο αυτή με πολλαπλούς όρους όπως τα παιχνίδια στο θέατρο, το δραματοποιημένο παιχνίδι, την ψυχοκινητική, τη βιωματική διαδικασία κ.α., είναι πολύ μεγάλες.Η διαφοροποίηση, λοιπόν, από τα είδη και τις μεθόδους που τυχαίνει να μπαίνουν ανεμπόδιστα κάτω από την ομπρέλα του θεατρικού παιχνιδιού αφορά ολους όσους ασχολούνται τόσο με τη γενική όσο και με την ειδική αγωγή και εκπαίδευση.
Στον τομέα της ειδικής αγωγής, ιδιαίτερα, το συνοθύλευμα αυτών των όρων με την λανθασμένη άποψη ότι τα παιδιά πρέπει να μπαίνουν για ακόμη μία φορά στη θέση του μαθητή, σε καμία περίπτωση δεν διέπει την ηθική, κοινωνική και παιδευτική διάσταση του θεατρικού παιχνιδιού. Η επικράτηση ενός Ιατροκεντρικού μοντέλου εκπαίδευσης ΑμεΑ σε συνδυασμό με την αυθαίρετη χρήση του «εμψυχωτής παιδαγωγικής θεάτρου και θεατρικού παιδνιδιού» έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας διαστρεβλωμένης αντίληψης περί του τι προσφέρεται σε μια ομάδα θ. Παιχνιδιού.
Οι επαγγελματίες υγείας, λοιπόν, είναι καλό να γνωρίζουν τη χρήση του θεατρικού παιχνιδιού στην ειδική αγωγή. Είναι ευθύνη όλων να είναι ενήμεροι προτού προτείνουν στους γονείς την είσοδο ενός παιδιού σε μια ομάδα θεατρικού παιχνιδιού, όσο και το χώρο/πλαίσιο υλοποίησης αυτής. Η έγκυρη πληροφόρηση και η διαμόρφωση μιας προσωπικής άποψης περί του θέματος ίσως καταφέρει να διαφοροποιήσει τη μέθοδο παιδαγωγικής θεάτρου/ θεατρικού παιχνιδιού από τα υπόλοιπα προσφερόμενα προγράμματα που υπάρχουν σε πληθώρα.
Παναγιώτης Μπαρμπαγιάννης
Εργοθεραπευτής

Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

ΕΤΟΙΜΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΜΑΣ...


Αύριο Σάββατο 12:00 με 2:00 στο Θεατρικό μας Εργαστήρι  "Δημιουργικότητα" θα γίνει το Πρώτο μάθημα Εικαστικών, όπου με τους Μικρούς μας φίλους θα δημιουργήσουμε τις πρώτες μας κατασκεύες...

   
    

Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ...




Σήμερα στο πρώτο μάθημα Μουσικοκινητικής , το θέμα που ασχοληθήκαμε ήταν η παγκόσμια ημέρα ζώων...
Μια μέρα ξεχωριστή για τους φίλους μας...

Έτσι τραγουδήσαμε τραγούδια που μίλαγαν για τα ζώα και παίξαμε παιχνίδια που αφορούσαν τους ξεχωριστούς φίλους...

Είπαμε ποιό είναι το αγαπημένο μας ζώω πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε σ'αυτά και στη φύση γενικότερα...



Η Δημιουργία στη Δημιουργικότητα συνεχίζεται ...