ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ...

ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ...
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ " ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ"...

Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ...

Θεατρικό Παιχνίδι :Τα παιδιά έφτιαξαν ιστορία απο μία λέξει που είπε το καθένα
και στη συνέχεια,προσπάθησαν να περιγράψουν την έννοια αυτής της λέξης ...
   
  Μουσικοκινητικής:Τρέξαμε κάναμε ασκησούλες -δραστηριότητες με χρωματιστά μπαλόνια ...
                                         Παίξαμε και κουκλοθέατρο ...
 Εικαστικά:Εκεί μπήκαμε σε Χριστουγεννιάτικο Κλίμα και το κάθε παιδί έφτιαξε την δικιά του φάτνη...






    

Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ...


Την Προηγούμενη εβδομάδα στην δημιουργηκότητα και συγκεκριμένα στο Θεατρικό Παιχνίδι είπαμε για την αποταμίευση τους λόγους που πρέπει να αποταμιεύουμε χρήματα στον κουμπαρά μας ..Κ.π.λ..
    Στη Μουσικοκινητική παίξαμε με κορδέλες και χορέψαμε στους ρυθμούς τραγουδιών 
   Ενώ τα κορίτσια μας έκαναν και διάφορες φιγούρες που έχουν μάθει στο Μπαλέτο...
   

Στα εικαστικά φτιάξαμε κουλουράκια και στη συνέχεια εκμεταλλευτήκαμε το υπόλοιπο της ώρας
Και σχεδιάσαμε - ζωγραφίσαμε την παλάμη του χεριού μας και στο τέλος την χρωματίσαμε ...
  
    
   
                                                          Κατερίνα
    

    Η Δημιουργηκότητα συνεχίζεται και αυτήν την Εβδομάδα ...
   

                                     Σας περιμένουμε ...

Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ...

Στα εικαστικά φτιάξαμε στρατιώτες που πάνω στη Γαλανόλευκη έγραφε Ζήτω Το Οχι...
Στο Θεατρικό Παιχνίδι και στη Μουσικοκινητική είπαμε για την 28η Οκτωβρίου,εξηγήσαμε τι είχε γίνει 
Τότε Παίξαμε με υφάσματα και μπαλόνια Διαβάσαμε παραμύθια και ζωγραφίσαμε ...
    
   
 
 
 
    




 
 

Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΣΩΘΗΚΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ...

“Κι έτσι... σώθηκε το δάσος” από τη Θεατρική Σκηνή Ηρακλείου

To έργο της Μαρίας Γουμενοπούλου   “Κι έτσι… σώθηκε το δάσος” θα παρουσιάσει η Θεατρική Σκηνή Ηρακλείου, για τη φετινή χειμερινή σεζόν.

Η πρεμιέρα θα γίνει την Κυριακή 29 Οκτωβρίου με δύο παραστάσεις, στις  12 το μεσημέρι και 6 το απόγευμα, στο κινηματοθέατρο Αστόρια.

Πρόκειται για ένα έργο βραβευμένο με κρατικό βραβείο και έχει οικολογικό περιεχόμενο. Πέντε νάνοι κι ένας λαγός με πολύ κέφι, τραγούδι και χορό θα φέρουν στην επιφάνεια την αξία και χρησιμότητα του δάσους και κατ επέκταση του πράσινου…

Έρχεται ένας σουπερνάνος από την μεγάλη πολιτεία που θα χαλάσει την ήρεμη ζωή στο δάσος… Το μοτοσακό, τα αποσμητικά, τα cd και άλλα σύγχρονα μέσα είναι ικανά να ανατρέψουν τα πράγματα; Θα δούμε…

Το σίγουρο είναι ότι θα ξυπνήσει οικολογικές συνειδήσεις και θα παρασύρει τα παιδιά να ψηφίσουν μαζί με τους νάνους τη σωτηρία του δάσους και κατ’ επέκταση την αγάπη τους για τη φύση.

Τους ρόλους ερμηνεύουν οι:

Ολαταξέρης: Μαρία Φαρσάρη. Χαζοχαρούμενος: Μαρία Μακράκη. Τσικιτσάκ: Γεωργία Μαυρογιαννάκη. Μπαρμπα Χούφταλος: Μάνος Μπιτσακάκης. Σουπερ-Ναν: Γιάννης Βάρσος

Συντελεστές:

Τραγούδι: Μιχαέλα Βρυθιά. Χορογραφίες: Μαρία Φαρσάρη. Κοστούμια: Βεστιάριο Θεατρικής Σκηνής Ηρακλείου. Φωτογραφίες: Άρης Μυριδάκης. Αφίσα: Γιάννης Μανιάς. Φωτιστικά – ηχητικά: Γιάννης Μανιάς. Δημόσιες σχέσεις: Ειρήνη Μιλαθιανάκη. Σκηνοθεσία – προσαρμογή: Μάνος Μανιάς.

Είσοδος 6 και 8 ευρώ.

Πληροφορίες 2813 013 218, 6932 858624, 6939 11 11 12.

Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΚΟΨΙΜΑΤΟΣ ΜΕ ΨΑΛΙΔΙ....

Τα στάδια εκμάθησης κοψίματος με ψαλίδι (Δωρεάν ebook)

Η εκμάθηση κοψίματος με ψαλίδι ως δεξιότητα είναι πολύ σημαντική, αλλά ταυτοχρόνως και πολύ δύσκολη στο να κατακτηθεί από ένα μαθητή με ή χωρίς Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.

Είναι μια προγραφική δεξιότητα, μιας και το παιδί χρησιμοποιεί τα τρία δάχτυλα που χρησιμοποιεί κατά τη γραφή, ακολουθεί γραμμές και μαθαίνει να κινείται μέσα σε πλαίσια. Το κόψιμο, λοιπόν, με το ψαλίδι βοηθά το παιδί να ενδυναμώσει και να συνδυάσει τους μύες των δαχτύλων που εμπλέκονται στη διαδικασία της γραφής. Επιπλέον, διδάσκει στο παιδί να χρησιμοποιεί ένα μόνο χέρι κατά τη διαδικασία του κοψίματος και το οδηγεί σταδιακά στην παγίωση της πλευρίωσης.

Το κόψιμο με το ψαλίδι είναι μια λεπτή κινητικότητα, και γι’ αυτό καλό είναι πριν ξεκινήσει η συγκεκριμένη εκμάθηση το παιδί να έχει εξασκηθεί και σε άλλες ασκήσεις λεπτής κινητικότητας, όπως να ανοίγει τρύπες σε ένα κομμάτι χαρτί με διακορευτή, να πιέζει μαλακά μπαλάκια για ενδυνάμωση του χεριού, να παίζει με δαχτυλόκουκλες για να μάθει να κουνάει το κάθε δάχτυλο του χεριού ξεχωριστά και προς διαφορετικές κατευθύνσεις, να βάζει μανταλάκια σε ένα κομμάτι χαρτί.  Κάτι ακόμα που θα πρέπει να προσέξουμε πριν ξεκινήσουμε την συγκεκριμένη δεξιότητα είναι να επιλέξουμε τα κατάλληλο ψαλίδι. Για αρχή καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσουμε ειδικά ψαλίδια ασφαλείας. Αν το παιδί είναι αριστερόχειρας θα πρέπει να επιλέξουμε ένα ψαλίδι για αριστερόχειρες.

Η δεξιότητα κοψίματος με ψαλίδι θα πρέπει να διδαχθεί σε δύο στάδια:

Πρώτο στάδιο: Το παιδί μαθαίνει να κρατά σωστά το ψαλίδι.

Το παιδί μαθαίνει να κρατά το ψαλίδι με το σωστό τρόπο: τον αντίχειρα μέσα στη μια τρύπα, το μεσαίο δάκτυλο μέσα στην άλλη τρύπα και το δείκτη να στηρίζει πάνω στο εξωτερικό μέρος του ψαλιδιού. Σε περίπτωση που τα δάχτυλα του παιδιού είναι πολύ μικρά μπορούμε να το κατευθύνουμε ώστε να βάλει το μεσαίο δάχτυλο και το δείκτη σε μία τρύπα για να διευκολυνθεί.

Δεύτερο στάδιο: Το παιδί μαθαίνει να κόβει με ψαλίδι.

Αρχικά το παιδί μαθαίνει να κόβει μαλακά υλικά, όπως λωρίδες πλαστελίνης ή πηλού. Στη συνέχεια μαθαίνει να κόβει λωρίδες από μαλακά κορδόνια ή κλωστές, που του τις κρατάμε τεντωμένες, και έπειτα λωρίδες από χαρτί, που τις κόβει κομματάκια. Συνεχίζουμε με γραμμές πάνω σε χαρτί που χρειάζονται ένα ή δύο κοψίματα. Σταδιακά αυξάνουμε το μήκος των γραμμών μέχρι να καταφέρει το παιδί να κόβει ένα κομμάτι χαρτί στη μέση. Συνεχίζουμε με ευθείες γραμμές, με γραμμές ζικ-ζακ, και τέλος με καμπύλες. Έπειτα, το παιδί προχωρά στο κόψιμο απλών σχεδίων με ευθείς γραμμές, όπως τρίγωνα και τετράγωνα. Μόλις εξοικειωθεί, μαθαίνει να κόβει απλά σχέδια με καμπύλες και κύκλους. Στη συνέχεια, εξοικειώνεται με το κόψιμο πιο σύνθετων σχημάτων με ευθείες γραμμές, όπως ένα αστέρι, και τέλος μαθαίνει να κόβει πολύπλοκα σχήματα με καμπύλες.

Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ...


Θεατρικό Παιχνίδι- Μουσικοκινητική:Δημιουργήσαμε μια δικιά μας ιστορία και στη συνέχεια παίξαμε με  υφάσματα και υποδυθήκαμε διάφορους ρόλους...
Την ιστορία  μας συνόδευε μουσική υπόκρουση βγαλμένη απο εμάς...
    
    
    
          Εικαστικά:Χρωματίσαμε με Νερομπογιές και πινέλα την ομπρέλα μας ...
    
 
    
    
    
    
  Στη συνέχεια οι μικροί μας Δημιουργοί σχεδίασαν δικά τους έργα σε ελεύθερο σχέδιο...