- Γνωριμία και καλλιέργεια του ρυθμού 7/8 (3+2+2), με ιδιαίτερη έμφαση στα ισχυρά και ασθενή μέρη του μέτρου.
- Ετοιμότητα και συντονισμός κινήσεων.
- Μουσική ανάγνωση.
- Ενίσχυση της δημιουργικότητας και της φαντασίας.
- Ενθάρρυνση της προσωπικής έκφρασης.
- Τραγουδάμε το τραγούδι για πρώτη φορά στα παιδιά.
- Έπειτα τα ρωτάμε για το θέμα του τραγουδιού και συμφωνούμε ότι πρόκειται για έναν γάμο. Οδηγούμε τα παιδιά να καταλάβουν ότι στο γάμο αυτό υπάρχουν οργανοπαίχτες που πήγαν εκεί για να παίξουν μουσική, να διασκεδάσουν τους καλεσμένους και να κάνουν το γάμο του κάβουρα με τη χελώνα πραγματικά αξέχαστο.
- Ρωτάμε τα παιδιά τι σημαίνουν οι στίχοι:
- "Ντράγκα ντρούγκα τα όργανα".
- Συζητάμε για τη διαδικασία της τελετής ενός παραδοσιακού γάμου.
- Ζητάμε από τα παιδιά να θυμηθούν ποιοι είναι οι καλεσμένοι στο γάμο που περιγράφει το τραγούδι και τι προσφέρει ο καθένας. Συζητάμε δηλαδή για το γάμο, το γαμπρό, τη νύφη, τους καλεσμένους και τη δουλειά που κάνει ο καθένας κ.τ.λ.
- Τα παιδιά εντοπίζουν τα πρόσωπα - ζώα που συμμετέχουν και αναφέρουν το ρόλο τους στο γάμο.